דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שירותי אינטרנט 

מאת    [ 19/12/2011 ]

מילים במאמר: 459   [ נצפה 3378 פעמים ]

האינטרנט הפך לחלק בלתי נפרד מחיי היום יום שלנו. נגישות ומהירות המידע באינטרנט הביאה למהפכה תקשורתית ושינויים חברתיים בכל רחבי העולם. כיום ניתן לשוחח בלחיצת כפתור עם גולשים בכל רחבי העולם, להעביר מידע, לקבל מידע ולפרסם מידע. בהתאם, שירותי אינטרנט זמינים הם מצרך חיוני בכל בית בישראל ובכול בית עסק.

בכדי לקבל שירותי אינטרנט עולמיים יש צורך בשלב הראשון להתחבר לתשתית האינטרנט באזור המגורים. בשלב השני יש לרכוש שירותי ספק אינטרנט. שתי הפעולות יחדיו מאפשרות גלישה באינטרנט.

לא ניתן להתחבר לרשת ללא פעילות תקינה ומסונכרנת של שני הגורמים. מחיר חיבור אינטרנט מהיר וחבילת גלישה נע בין 80 שקלים ל-500 שקלים. המחיר נקבע בהתאם לחבילת השירותים ומהירות הגלישה שהזמין הלקוח.

שירותי אינטרנט בישראל

בישראל פועלות שתי חברות המספקות שירותי תשתית לאינטרנט : חברת בזק וחברת הוט. בכדי להתחבר לאינטרנט יש להתחבר לתשתית של אחת החברות הללו ולאחר חיבור התשתית, יש לרכוש חבילת שירות משלימה מחברה המספקת שירותי אינטרנט.

פועלות כיום בישראל כארבעים חברות המספקות שירותים מגוונים, בשלל מהירויות גלישה ובתוספת לא מעט בונוסים. בין החברות המובילות בתחום ניתן למצוא את חברת 012, חברת בזק בינלאומי וחברת נטוויז'ן ברק.

רכישת חבילת גלישה ומהירויות גלישה

מהירות טעינת המידע המתקבל בזמן הגלישה מושפעת ממהירות חיבור האינטרנט. בעת רכישת שירותי אינטרנט מלאים (ספק ותשתית) יש להגדיר את מהירות החיבור. כדי לקבל חיבור אינטרנט מהיר תקין, נדרשת התאמה בין מהירות התשתית לבין מהירות הספק.

ניתן למצוא בשוק חבילות גלישה במהירויות של 1.5mb  עד חבילות גלישה של 50mb . חבילת אינטרנט מהיר ממוצעת לצריכה ביתית עומדת כיום על 5mb. מהירות חיבור האינטרנט משפיעה על מהירות הגלישה, האפשרות לצפייה בסרטים ברשת והאפשרות הורדת קבצים.

בכדי לבחון את מהירות החיבור שלכם אפשר לבצע בדיקת מהירות גלישה באתר של ספקיות האינטרנט. פרט לאתרים אלו קיימות בשוק תוכנות אשר מיועדות לניטור ומדידת מהירות החיבור. חשוב לציין כי לעיתים מהירות הגלישה מושפעת גם מגורמים שאינם בשליטתנו כמו עומס גולשים או גלישה באתר הממוקם על שרת מרוחק.

גלישה בטוחה לילדים

רשת האינטרנט מציעה כיום כמות עצומה של מידע כתוב, סרטים, תמונות ומשחקים בכול נושא, דבר אשר מעניק לגולש גישה מהירה גם לאתרי פורנוגרפיה, אלימות ותכנים שמיועדים למבוגרים בלבד.

גלישה באינטרנט הפכה לחלק משיגרה היומית של כל ילד וילדה בישראל ובעולם המערבי. ילדים הגולשים באינטרנט ללא השגחת מבוגר חשופים לתכנים למבוגרים בלחיצת כפתור. עקב כך, התעוררה דרישה לתוכנית הגנת ילדים באינטרנט.

ספקיות האינטרנט מציעות כיום שירותי אינטרנט מותאמים לילדים. ניתן לחסום גלישה על פי בקשה סוגי אתרים מסוים כדי להפוך את זה לגלישה בטוחה עבור הילד. בכדי להגן על הילד מומלץ לפקח על פעילותו באינטרנט, לאסור על מסירת פרטים אישיים באינטרנט וגלישה לצ'אטים ואתרים למבוגרים.

באמצעות שירותי אינטרנט מאובטחים ניתן להגן על הילד ולמנוע ממנו גישה תמימה או מכוונת אל אתרים המציעים תכנים למבוגרים, תכנים אלימים, רשתות חברתיות ואתרי הימורים. בכדי לבנות תוכנית הגנת ילדים אישית יש לפנות לספק האינטרנט.

שירותי אינטרנט הקיימים בארץ ישראל, רכישת חבילת גלישה ומהירויות גלישה, גלישה בטוחה לילדים ועוד'.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב